Pravidla pro vracení zboží a reklamace
Pravidla pro vracení zboží a reklamace
Obecné
Poskytujeme 100denní lhůtu na vrácení zboží, což znamená, že máte 100 dní od obdržení Framky na podání žádosti o vrácení.
Aby bylo možné výrobek vrátit, musí být ve stejném stavu, v jakém jste jej obdrželi, a musí být v původním obalu.
Chcete-li zahájit postup vrácení, kontaktujte nás na adrese hello@framky.com. Pokud bude vrácení zboží přijato, zašleme vám štítek pro vrácení zboží a pokyny, jak a kam balíček odeslat. Zboží zaslané zpět bez příkazu k vrácení nebude přijato.
Pokud máte jakékoli dotazy ohledně vrácení, můžete nás kdykoli kontaktovat na adrese hello@framky.com.
Vrácené zboží se zasílá na adresu:
Framky sp.
z o.o.
Heliotropów 29/D3
04-796 Varšava
NIP: 5213928409
Poškození a problémy
Zkontrolujte prosím svou objednávku po obdržení a neprodleně nás kontaktujte, pokud je výrobek vadný, poškozený nebo pokud jste obdrželi nesprávný výrobek, abychom mohli problém posoudit a vyřešit.
Výjimky/neuhrazené položky
Bohužel nepřijímáme vrácení zboží z výprodeje.
Vrací se
Jakmile obdržíme a zkontrolujeme vaše vrácení, sdělíme vám, zda bylo vrácení peněz schváleno, či nikoli. Pokud je vrácení schváleno, obdržíte automatické vrácení peněz pomocí původního způsobu platby. Vezměte na vědomí, že může trvat nějakou dobu, než banka nebo společnost vydávající kreditní karty vrácení peněz zpracuje a připíše na účet.